Opgelost door Stella Fietsen: Stella komt haar bewering - product owrdt in perfecte staat geleverd - niet na.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 301031
Gebruiker
H.A.C. Jacobs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stella beweert - bij monde van Bastian Mostert (manager klanttevredenheid) - dat het bestelde in perfecte staat wordt afgeleverd. Helaas klopt dat niet en lijkt de fietst eerder zonder goede en volledige eindcontrole te zijn geleverd. Gevolg een volledig verkeerd afgestelde motor en een tikkende versnellingsnaaf. Vervolgens kun je bij directe klachten weken wachten op een afhandeling. De mensen bij Stella doen verder goed hun best , maar het product en de service laat duidelijk te wensen over.
Bij personen met een lichamelijke klacht - spierziekte zoals in dit geval bij mijn vrouw - is bovenstaand al helemaal een ondermaatse aanpak.

De oplossing

- Directe afhandelijk van klachten bij een nieuw product od
- een vervangend product

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A.C. Jacobs
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is is correct, echter nog niet uitgevoerd. Zodra dat het geval is en een en ander is naar wens verlopen, sluit ik deze klacht. Mijn vermoeden werd vanmorgen bevestigd. Deze fiets heeft bij Stella geen eindcontrole ondergaan. De fiets - althans het motorprobleem - kon men niet oplossen. Een elektromonteur moet nu komen om het probleem op te lossen. En dat voor een nieuw fiets. De hele dag gewacht op een telefoontje................... niets. Stella zorg dat je service optimaal is en lever een nieuw goed afgestelde en gecontroleerd fiets. Een inmiddels zeer teleurgestelde klant. Na een tweede bezoek is de motor van nieuwe software voorzien en doet de fiets wat ie moet doen, mijn vrowu ondersteuen bij het fietsen. Een onnodige valse start. Iets minder enthousiast nu eindelijk op pad en hopen dat de fiets het blijft doen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen