Klacht Stella Fietsen: Stella onbereikbaar iv.m annulering/herroepen order en terugbetaling

Fam. van B.

De fiets is zowel telefonisch als per e-mail geannuleerd.
Ondanks meerdere beloftes van Stella terug te bellen i.v.m de retourbetaling en annulering wordt er niet gebeld.

STELLA KOMT GEEN AFSPRAKEN NA !!!!

Zodra Sella denkt je een fiets te hebben verkocht wordt je niet meer teruggebeld en worden afspraken keer op keer geschonden.

Mensen wees gewaarschuwd.
Als je ooit toch een fiets bij Stella koopt. NIET aanbetalen !!!

Het beste advies

KOOP GEEN FIETS BIJ STELLA

Aanbetaling per direct retour en bevestiging van het annuleren/ herroepen van de order

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw van Buren,

Ik heb direct een melding aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en uw klacht hieraan toegevoegd. Deze afdeling streeft ernaar om binnen 1-3 werkdagen contact met u op te nemen om dit te bespreken en om samen met u tot een gepaste oplossing te komen.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord!

Melissa - Webcare
    Fam. van B.
    Stella fietsen geeft dit standaard antwoord aan iedereen.
    Kijk de klachten er maar op na.

Stella belt niet terug, dit zelfde antwoord hebben wij nl. al meerdere keren gekregen.
    U wordt gebeld maar helaas is het erg druk ........ bla, bla bla.

Ook na weer telefonisch in contact getreden te zijn met Stella fietsen is er geen oplossing.

Stella fietsen heeft een zeer slechte klantenservice indien zich een probleem voor doet ! ! !

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Van Buren,

Inmiddels is er contact met u geweest en is de order geannuleerd. De aanbetaling is inmiddels ook retour gestort. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd telefonisch benaderen via 0341-252266.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten deze klacht bij deze af.

Marjon - Webcare

Fam. van B.
Stella heeft zelf geen contact meer opgenomen. Uiteindelijk hebben wij een fiets meegenomen uit de winkel als borg voor onze aanbetaling. Pas hierna is Stella overgegaan tot terugbetaling. Mensen KOOP NOOIT EEN STELLA FIETS. Zeer slechte klantenservice en onbetrouwbaar .

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?