Opgelost door Stella Fietsen: Tekort schieten bij verlenen service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 299801
Gebruiker
Service1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet nakomen van wat er in de brochure staat, hoezo een monteur thuis?
Na 10 dagen ja of anders zelf maar naar een servicepunt toe rijden.

De oplossing

Service verlenen is zoniet nog belangrijker dan verkopen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Service1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dankzij de welwillende medewerkers in Bemmel is alles tot volle tevredenheid opgelost. Deze mensen begrijpen wat het woord ,,service'' betekent en dragen dit ook uit naar de consument, hulde aan hen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen