Klacht Stella Fietsen: Teleurstellende kwaliteit en slechte service

tgeenen

In september 2021 heb ik mijn Vincenza fiets aangekocht. Sinds september heb ik al 3 keer een service-afspraak bij Stella moeten maken, waarbij ik ook een keer wekenlang heb moeten wachten tot er een monteur aan huis kon komen, omdat ik niet naar een service-center kon fietsen. Nu (juni 2022, nog geen jaar na aankoop) is er dus voor de vierde keer iets mis met mijn e-bike en kan ik weer geen gebruik maken van mijn fiets. Ik baal hier enorm van, want ik fiets dagelijks naar mijn werk en op deze manier maak ik een hoop onnodige OV-kosten. Terwijl ik eigenlijk de fiets heb gekocht om hierop te besparen.
Ik heb hierover al contact gehad met een medewerker van Stella bij de klantenservice, waar ik niet echt verder mee ben geholpen. Er is nu namelijk voor de vierde keer een service afspraak gemaakt, maar ik ben nog steeds niet tevreden over de manier van aanpak wanneer er binnen minder dan een jaar al zoveel problemen zijn. Er is mij aan de telefoon verteld dat er niks anders wordt gedaan dan een afspraak maken en monteren, tenzij er meerdere malen hetzelfde mis is met de fiets. Ik vind dit erg apart, want ik betaal veel geld en verwacht dan dat ik daadwerkelijk 'zorgeloos' kan fietsen. Dit is nu niet het geval, want om de 1-2maanden is er weer een mankement en moet ik een afspraak maken. Dat moet niet de gebruikelijke gang van zaken zijn bij de aankoop van een gloednieuwe fiets. In mijn ogen functioneert de fiets dan niet naar verwachting. Het kost mij daarnaast enorm veel tijd en geld.
Heb ook al een contactformulier ingevuld maar na een week nog geen reactie.

Ik wil graag een passende oplossing voor mijn probleem, zoals compensatie voor de extra OV-kosten die ik door de complicaties/ langdurige service allemaal oploop en een omruiling naar een wel naar behoren werkende fiets.

tgeenen
    Vreemd en vervelend dat ik na een week nog steeds niets heb vernomen. Zowel hier niet, als op het contactformulier. Dit is niet de manier waarop je omgaat met ontevreden klanten die naar een oplossing willen zoeken!! Erg slechte service.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?