Klacht Stella Fietsen: toezegging niet nagekomen van terugbetaling en geen reactie op een formele klacht

Klachtnummer
# 630125
Gebruiker
judaspenning
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Naar aanleiding van een foutieve factuur had ik in augustus hierover contact met Ricardo van uw servicecentrum. Naar aanleiding daarvan zegde hij mij op 25 augustus toe 24.95 euro op mijn bankrekening terug te storten.
Hij gaf aan dat dit in het systeem was verwerkt en dat de financiële afdeling de retourstorting ging verwerken. Helaas heb ik deze storting nog niet ontvangen. Op eerdere mails aan o.a. info@stellafietsen.nl kreeg ik wel een ontvangstbevestiging met toezegging dat daar op teruggekomen zou worden binnen 5 werkdagen, maar nooit een reactie daarop ontvangen. Daarna een formele klacht ingediend op 28 oktober. Daar nooit een reactie op ontvangen.

Gewenste oplossing

alsnog de toegezegde betaling van 24.95 euro met excuus

2 reacties

  1. Auteur
    judaspenning
    Datum
    Het niet reageren lijkt systematisch voor Stella. Maar misschien ben ik de enige?
  2. Auteur
    judaspenning
    Datum
    Stella heeft dove oren, het blijvend niet reageren lijkt systematisch voor Stella. En maar reclame maken dat Stella er alles aan doet om haar klanten tevreden te maken én te houden. Misschien laten zij iets horen na contact met de Consumentenbond, Kassa of de rechter.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen