Klacht Stella Fietsen: totaal geen communicatie voor reparatie fiets

sad Niet opgelost
Fiets

Fiets staalt al vier weken met een doorgebrande accu bij het Stella fietsen in Breda, Fiets wordt maar niet gemaakt en heb al diverse keren gebeld, gemaild en langs geweest in het filiaal. Elke keer krijg ik het zelfde antwoord: mijn collega's gaan er morgen aan beginnen en bellen u dan even op. Nooit krijg ik een reactie en moet overal zelf achteraan en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Dat de reparatie van mijn fiets wordt ingepland en uitgevoerd.

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat er op dit moment geen duidelijkheid is over de status van de reparatie.
    Ik heb uw bericht doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij streven er naar binnen 2-3 werkdagen contact met u op te nemen hierover.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.

Fiets
    na 4 weken komt Stella er achter dat de fiets naar Nunspeet moet, ondertussen nog geen reactie wanneer de fiets gereed is. Wel al diverse keren aangegeven dat wij vakantie hebben en op de fiets zitten te wachten.

Bedankt voor uw bericht.

De fiets zal bij ons in de fabriek in Nunspeet gerepareerd en uitvoerig getest worden.
    Zodra er meer bekend is of wanneer de reparatie volbracht is, zal er contact met u worden opgenomen.

Mocht u in de tussentijd vragen hierover hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2, Technische Dienst.

Geachte heer/mevrouw Poppelaars,

De reparatie aan uw fiets is volbracht. Deze zal a.s. dinsdag 22 september tussen 14:00-17:00 uur weer bij u thuis worden gebracht.
    Mocht dit niet gelegen komen, dan wil ik u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen via 0341-252266. Keuze 3, Planning.
    Mocht u nog vragen hebben over de reparatie, dan kunt u voor keuze 2, Technische Dienst gaan.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fiets
Fiets is terug maar bij aflevering is de verkeerde accu geleverd.

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?