Klacht Stella Fietsen: totaal geen communicatie voor reparatie fiets

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 475784
Gebruiker
Fiets
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Fiets staalt al vier weken met een doorgebrande accu bij het Stella fietsen in Breda, Fiets wordt maar niet gemaakt en heb al diverse keren gebeld, gemaild en langs geweest in het filiaal. Elke keer krijg ik het zelfde antwoord: mijn collega's gaan er morgen aan beginnen en bellen u dan even op. Nooit krijg ik een reactie en moet overal zelf achteraan en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Dat de reparatie van mijn fiets wordt ingepland en uitgevoerd.

4 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Poppelaars,


    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat er op dit moment geen duidelijkheid is over de status van de reparatie.
    Ik heb uw bericht doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij streven er naar binnen 2-3 werkdagen contact met u op te nemen hierover.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Customer Care
  2. Auteur
    Fiets
    Datum
    na 4 weken komt Stella er achter dat de fiets naar Nunspeet moet, ondertussen nog geen reactie wanneer de fiets gereed is. Wel al diverse keren aangegeven dat wij vakantie hebben en op de fiets zitten te wachten.
  3. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Poppelaars,


    Bedankt voor uw bericht.

    De fiets zal bij ons in de fabriek in Nunspeet gerepareerd en uitvoerig getest worden.
    Zodra er meer bekend is of wanneer de reparatie volbracht is, zal er contact met u worden opgenomen.

    Mocht u in de tussentijd vragen hierover hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2, Technische Dienst.


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Customer Care
  4. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Poppelaars,


    De reparatie aan uw fiets is volbracht. Deze zal a.s. dinsdag 22 september tussen 14:00-17:00 uur weer bij u thuis worden gebracht.
    Mocht dit niet gelegen komen, dan wil ik u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen via 0341-252266. Keuze 3, Planning.
    Mocht u nog vragen hebben over de reparatie, dan kunt u voor keuze 2, Technische Dienst gaan.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fiets is terug maar bij aflevering is de verkeerde accu geleverd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen