Opgelost door Stella Fietsen: Uitlevering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175299
Gebruiker
Ad
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vorige week 2 fietsen gekocht bij Stella fietsen ,maar na 5 dagen geen telefoontje met bevestiging wanneer afgeleverd worden gemaild naar Stella met antwoord u wordt zo spoedig mogelijk gebeld ja en wanneer dan ,krijg ik antwoord weet ik niet en fijne dag .En daar kan je het mee doen .Wacht tot einde van de week anders ga ik verkoop ont binden , en het mooie is levering BINNNEN 5 dagen dus niet (volgens site Stella)

Gewenste oplossing

Wil de fietsen van de week geleverd hebben
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte familie Schalk,

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor deze situatie.
    Inmiddels hebben wij met u een afspraak gemaakt voor de levering van de fietsen.

    Wij wensen u dan ook vele fijne kilometers toe.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  2. Auteur
    Ad
    Datum
    Vandaag 1 fiets geleverd ,2e fiets week 34 zoals afgesproken met verkoper

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen