Opgelost door Stella Fietsen: Veel te lage ondersteuning

content Opgelost
stella e- bike

M/H.Mijn nieuwe fiets Livorno storm Grey MDS., orderno170129511.
Had enkele klachten ,die zijn opgelost,echter wat gebleven is de de geringe ondersteuning.
In de hoogste ondersteuning kan ik maar +/- 20 km/ uur halen.
Hij geeft te lage ondersteuning, de medewerker van uw bedrijf haalde wel 25 km/uur.
Ik ben wel 85 jaar , maar fiets bijna 80 jaar
Ik heb nog flinke spier kracht
Ik heb al op veel e- bikes gefietst ,o,a tijdens vakanties.Ik heb het idee dat ik een z,g vrijdag middag fiets heb, gezien de al geconstateerde eerdere klachten.
De fiets had nooit zomaar afgeleverd mogen worden
Er bleek geen geen eind controle uitgevoerd te zijn. Ik wil dus dat de ondersteuning flink verhoogd wordt, dat zal niet met service wagen kunnen ,maar in de fabriek.
Ik kan hem best een paar dagen missen.
Ik heb in houten proef gefietst, en dat ging wel goed.
In deze conditie wil ik deze fiets niet hebben.
Ik ga dan de publiciteit zoeken, een forum of e,d
met vriendelijke groeten Koos van Duivendijk.

Dat deze fiets in de fabriek, dat de electronica vervangen wordt

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Van Duivendijk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te moeten lezen dat de ondersteuning niet naar behoren functioneert.

Ik heb uw bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij streven er naar om binnen 16 werkuren telefonisch contact met u op te nemen om samen tot een passende oplossing te komen.

Marjon, Customer Care
    stella e- bike
    Ik ben blij met de snelle reactie, ik weet nu dat er naar een oplossinggezocht wordt.
    P S
    DE ondersteuning wordt geregeld door elektronische componen, zoals thyristoren
    De waarde daarvan variëren al tussen de 5 en 10 %. dus dat er verschil zit tussen e bikes is begrijpelijk. Maar moet wel binnen acceptabele grenzen liggen..
    Stella Fietsen
    Geachte heer Van Duivendijk,

Inmiddels is er telefonisch contact geweest en is er in overleg met mijn collega besloten dat we de fiets gaan omruilen voor een nieuwe. U zult spoedig door onze planning worden benaderd voor het maken van een afspraak om de fietsen om te ruilen.

Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u veel plezierige kilometers toe!

Marjon, Customer Care

stella e- bike
Ik heb een nieuwe fiets, gekregen. Nog weinig ervaring ermee,

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?