Opgelost door Stella Fietsen: Veel te lage ondersteuning

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 404840
Gebruiker
stella e- bike
Datum
3 reacties

Details

De klacht

M/H.Mijn nieuwe fiets Livorno storm Grey MDS., orderno170129511.
Had enkele klachten ,die zijn opgelost,echter wat gebleven is de de geringe ondersteuning.
In de hoogste ondersteuning kan ik maar +/- 20 km/ uur halen.
Hij geeft te lage ondersteuning, de medewerker van uw bedrijf haalde wel 25 km/uur.
Ik ben wel 85 jaar , maar fiets bijna 80 jaar
Ik heb nog flinke spier kracht
Ik heb al op veel e- bikes gefietst ,o,a tijdens vakanties.Ik heb het idee dat ik een z,g vrijdag middag fiets heb, gezien de al geconstateerde eerdere klachten.
De fiets had nooit zomaar afgeleverd mogen worden
Er bleek geen geen eind controle uitgevoerd te zijn. Ik wil dus dat de ondersteuning flink verhoogd wordt, dat zal niet met service wagen kunnen ,maar in de fabriek.
Ik kan hem best een paar dagen missen.
Ik heb in houten proef gefietst, en dat ging wel goed.
In deze conditie wil ik deze fiets niet hebben.
Ik ga dan de publiciteit zoeken, een forum of e,d
met vriendelijke groeten Koos van Duivendijk.

De oplossing

Dat deze fiets in de fabriek, dat de electronica vervangen wordt

3 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Duivendijk,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te moeten lezen dat de ondersteuning niet naar behoren functioneert.

    Ik heb uw bericht direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij streven er naar om binnen 16 werkuren telefonisch contact met u op te nemen om samen tot een passende oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Marjon, Customer Care
  2. Auteur
    stella e- bike
    Datum
    Ik ben blij met de snelle reactie, ik weet nu dat er naar een oplossinggezocht wordt.
    P S
    DE ondersteuning wordt geregeld door elektronische componen, zoals thyristoren
    De waarde daarvan variëren al tussen de 5 en 10 %. dus dat er verschil zit tussen e bikes is begrijpelijk. Maar moet wel binnen acceptabele grenzen liggen..
  3. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Duivendijk,

    Inmiddels is er telefonisch contact geweest en is er in overleg met mijn collega besloten dat we de fiets gaan omruilen voor een nieuwe. U zult spoedig door onze planning worden benaderd voor het maken van een afspraak om de fietsen om te ruilen.

    Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u veel plezierige kilometers toe!

    Met vriendelijke groet,

    Marjon, Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stella e- bike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een nieuwe fiets, gekregen. Nog weinig ervaring ermee,
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen