Opgelost door Stella Fietsen: Verkeerde fiets ontvangen

Toos

Ik heb de Nieuwe Verona bested. Nu heb ik de Noordewind ontvangen. Mijn naaste buren hebben een week na mij ook de Verona besteld zij hebben deze wel ontvangen. De verkoper heb ik gebeld deze zegt dat de Noordewind hetzelfde is. Daar ben ik het niet mee eens. Ik Mijn accu is anders dan mijn buren en ik heb nog een acherlicht die los is van de accu. Dus op batterije. Het rare is ik heb de fiets eerder besteld dan mijn buren en zij hebben de fietsen eerder ontvangen en de niewe uitvoering. Ik heb hier over gebeld de verkoper zou mij terug bellen tot 3 x toe gebeld en ja hoor eindelijk naar een week een telefoontje van Julian meerders. Deze vraagt mij hoeveel kilometers heeft u ermee gefiets antw 200 ja dan kunnen we hem niet meer omruilen. Ik ben niet ingelichtdat ik de oude versie zou ontvangen. verder is de verkoper niet juist geweest met terug bellen. Ik ga mijn fiets toch niet in de schuur zetten tot hij mij terugbeld.

Een andere fiets en anders een tegemoet koming. Daar komt nog bij dat ik mijn buren van de nanningalaan 6 in nieuwegein jullie gegevens heeft doorgegeven zij hebben er een week na mij twee besteld.

Stella Fietsen
    Mevrouw is opgebeld en wij hebben haar een tegemoetkoming gegeven en alles is helemaal opgelost.
    Mevrouw is tevreden en geniet erg van haar Stella fiets.
    Toos
    IK ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Keurig gedaan Stella fietsen

Toos

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?