Klacht Stella Fietsen: Waar blijft de fiets? Zes weken verder geen antwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458454
Gebruiker
M. van Noord
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 keer gebeld over de bestelling. Zouden binnen 8uur terugbellen. Meerdere telefoontjes en 6 weken verder. Klantenservice geeft aan dat de bestelling er is maar niks kan inplannen. Die afdeling is onbereikbaar... Mailen werkt ook niet. Wat nu?

De oplossing

Leverdatum! En anders annuleren die order. Ben zeer ontevreden.

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Noord,

    Naar aanleiding van uw klacht is er telefonisch contact met u opgenomen om deze verder met u te bespreken.

    Wij gaan er vanuit dat hierbij uw klacht naar tevredenheid is opgepakt.

    Met vriendelijke groet,

    Bas, Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. van Noord
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn niet gebeld, hebben zelf gebeld. Nu afspraken gemaakt dat ik weer terug gebeld zou worden, maar is tot op heden niet gebeurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen