Opgelost door Stella Fietsen: Waardeloze service en laten je gebruik maken van een onveilige fiets!

EvertJob

- Fiets is niet veilig, zadel en stuur zitten los
- Accu is tot op heden nog steeds niet geleverd
- Versnellingen haperen
- Slot maakt herrie
- Banden waren zacht tijdens levering
- Schakelen werkt niet.

Stella heeft mij al 5 keer beloofd dat ik gebeld ga worden door hun Customer Care afdeling. Gister zou ik zelfs terug gebeld worden door de supervisor van de Customer Care afdeling. Ik ben wel terug gebeld maar dat was door de afdeling technische dienst.

Waardeloze service! Kom op, pak de telefoon en bel eens!

Kom afspraken na en verstop je niet achter een scherm! Los klachten serieus op en laat mij niet gebruik maken van een onveilige fiets!

Stella Fietsen

Uw bericht is direct toegevoegd aan de openstaande melding voor deze afdeling. Zij doen hun uiterste best om alle meldingen zo spoedig mogelijk op te pakken en hierover contact met u op te nemen. U kunt erop vertrouwen dat u hier zo spoedig mogelijk en reactie op ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Bas, Customer Care
    EvertJob
    Ik ben reuze benieuwd. Gister is mij opnieuw beloofd dat ik gebeld zou worden door jullie afdeling "Customer Care" en opnieuw is dat niet gebeurt.

Vandaag wederom de belofte gehad, ben benieuwd.
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw ten Doeschate,

Inmiddels is er telefonisch contact met u opgenomen en daarbij is uw klacht uitvoerig besproken.
    Daarbij is er een oplossing aangeboden en deze al op korte termijn gerealiseerd worden.

Via deze weg wensen wij u alvast heel veel fietsplezier toe.

Stefanie, Customer Care

EvertJob
Stella heeft aangeboden de fiets om te ruilen voor een ander model met bijbetaling. Al met al netjes opgelost, de start heeft alleen wat voeten in de aarde gehad. Bas bedankt!

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?