Klacht Stella Fietsen: Wacht nog op oplossing?

sad Niet opgelost

Vervolg/uitslag: Onjegend behandeld

Goede afronding van deze casus!
Krijg mijn geld terug maar blijf achter met financiële en emotionele schade! Geen gepaste oplossing, jammer genoeg!

Stella
    Krijg mijn geld terug, tot nu toe zeer! tevreden met klant tevredenheidsmanager.
    Een man op de juiste plek, die afspraken nakomt, dit zorgt ervoor dat deze zwarte bladzijde omgeslagen kan worden met een goud tintje.

Als het definitief is afgerond, het slot pleidooi?!
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Coalter,

Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad in deze situatie.

Ik heb inmiddels begrepen van mijn collega dat er verder mail contact heeft plaatsgevonden over het compenseren en afronden van deze klacht.

Ik vertrouw erop dat dit naar behoren zal worden opgelost.
    Neemt u bij vragen tussendoor gerust telefonisch contact met ons op via 0341-252266.

Stefanie, Customer Care
    Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw reactie, maar! ik snap dat jullie op deze website de zaak positief willen wegzetten maar deze aangelegenheid is nog niet definitief afgerond. Deze casus heeft nog haken en ogen. Het positieve is...... de manager klantenservice N.Z daar ben ik zeer positief over, voor deze man heb ik absoluut waardering!!
    Dit is voor het eerst sinds ik met Stella te maken had/heeft in al die jaren, dat ik iemand trof die mij het gevoel gaf dat ik gehoord en begrepen werd. Die erkende dat er veel was/is misgegaan. Mijn financiële en emotionele schade is erkent maar niet tegemoet gekomen. Het had het aangenamer geweest als Stella deze casus vergenoegd had afgerond,voor beide partijen. De fiets wordt deze week opgehaald, wij krijgen ons geld terug. Maar achter gelaten met een desolaat gemoed en financieel nadeel!!!!
    Stella
    Deze zaak wordt door derden bediscussieerd!! Of er verdere actie ondernomen moet worden!

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?