Opgelost door Stella Fietsen: Wachten op terugbellen!

Hans

Op vrijdag 9 oktober heb ik stella gebeld omdat voor de derde keer er spaken gebroken waren. De klacht werd genoteerd en ik zou teruggebeld worden, wanneer ze langs zouden komen, om een nieuw wiel te steken. Vandaag 15 oktober nog niets gehoord, dus weer gebeld. Pas 22 oktober konden ze langs komen! Na veel aandringen werd toegezegd, dat ze 20 oktober langs zullen komen
Dit is de zoveelste keer, dat mij dit overkomt
Ik wacht dus maar af!

Stella moet sneller zelf terugbellen, dus niet de klant in onzekerheid laten!

Stella Fietsen
    Geachte heer Spaans,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij stellen uw reactie erg op prijs.

Bij deze bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor de verlate service. Onze monteur komt graag 20 oktober bij u langs om uw fiets na te kijken en het probleem te verhelpen.

Wij wensen u dan ook nog veel fietsplezier!

Anton de Boer
    Team Stella
    Hans
    Het wachten op een belletje is structureel!
    Het zou de firma sieren als er gelijk een afspraak gemaakt kan worden en niet moet wachten tot de serviceafdeling een keer tijd heeft. Dat scheelt ergenis en negatieve reclame!
    Openlijk wordt het kernprobleem dinsdag definitief opgelost en bemerk ik dat er bij één volgende contact echt iets gedaan is aan wacht probleem.

Gr. Hans
    Stella Fietsen
    Geachte heer Spaans,

Dank u wel voor uw reactie en uw aanbeveling wat betreft het maken van de afspraken.
    De servicemeldingen dienen eerst administratief verwerkt worden voordat onze afdeling planning alle routes kunnen maken. Uiteraard streven wij naar een snelle en goede service.

Anton de Boer
    Team Stella

Hans
    De klacht is vanmiddag opgelost! Hopen lijk gaat het in het vervolg wat sneller De tijd zal het uitwijzen.

Hans

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?