Opgelost door Stella Fietsen: Wanneer neemt u met mij cintact op?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 450383
Gebruiker
Gebruiker1580385788
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht heb ik een week geleden hier gemeld.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje om deze klacht op te lossen. Ik ervaar bij stella geen enkele urgentie om contact met mij op te nemen.

De oplossing

Ik wil gebeld worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stella Fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1580385788
    Datum
    Stella, u heeft gebeld. Vervolgens heeft u mij een nieuwe fiets aangeboden. Ook de verzekering wordt op de nieuwe fiets gezet. Ik vind dat u dit geweldig heeft opgelost! Mvg linda bemelmans.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1580385788
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stella heeft een nieuwe fiets geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen