Opgelost door Stella Fietsen: Wanprestatie en oplichting van Stella! Kopers pas aub heel goed op!

# 319048
Burke1

Stella sluit ongevraagd fietsverzekeringen voor je aan bij Kingpolis. Kingpolis was verbaasd dat Stella dit deed zonder onze toestemming. Tevens heeft Stella de verzekering van de prijs(2300) van de fiets omhoog geschroefd terwijl ik 1800 heb betaald. Wat een oplichting! Verzekering direct opgezegd natuurlijk!

Onderstaand het bericht van KingPolis:
Geachte mevrouw
De verzekering is door Stella Fietsen voor u afgesloten, uit ons telefoongesprek begrijpen wij dat dit ten onrechte is gebeurd.
Wij hebben uw opzegging in goede orde ontvangen en zullen daarom conform uw verzoek de polis per ingangsdatum annuleren.
Uiteraard vinden wij het jammer dat u de verzekeringen opzegt maar hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Klantenservice KingPolis

Stella moet onmiddellijk STOPPEN met haar wanprestatie en illegale praktijken!

Stella Fietsen
    Beste heer,

Ons excuus dat er een verzekering is afgesloten die u niet wenst.

Wij hebben deze naar eer en geweten voor u afgesloten aangezien deze ook op de verkoopbevestiging staat samen met de fiets en overige specificaties. De verzekerde waarde was inderdaad hoger dan wat u betaald heeft omdat de adviesprijs hoger is en er dus bij diefstal de adviesprijs vergoed gaat worden en u dus niet voor verrassingen komt te staan.

Ondanks alles wensen wij nog heel veel fietsplezier.

Klanttevredenheidsmanager

Burke1
    Naar eer en geweten? Ik ben al verzekerd, waarom zou ik nog eentje erbij willen. Dubbel verzekerd?! Onacceptabel!

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?