Opgelost door Stella Fietsen: wij worden bestookt per mail met betalingsherinneringen en overeenkomsten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 686700
Gebruiker
M.A. Cosman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Augustus 2023: Veel gedoe met Stella hoofdkwartier. Proefrit afgesproken, 45 min gewacht, no show. Volgens medewerker Stella hoofdkwartier was er bij aankoop van 2 fietsen onderhandelingsruimte. Mail naar Stella wordt niet beantwoord.
2 september 2023 Voor proefrit naar de winkel in Assen. Vriendelijke ontvangst. Standaard praatje, onze keus was al bepaald. Via kortingen en toeslagen zijn we meer geld kwijt omdat de basisaccu niet leverbaar is.
Sinds de overeenkomst hebben we vier betalingsherinneringen ontvangen. En diverse mailtjes met de overeenkomst.

Gewenste oplossing

De overeenkomst moet ontbonden worden. Op deze manier liquiditeitsproblemen oplossen en faillissement voorkomen is niet aanvaardbaar.
Geboden oplossing
Een plezierig telefoongesprek waarbij geprobeerd is een aanvaardbare oplossing te bereiken. Dat is gelukt. Inhoudelijk verder geen mededelingen
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    M.A. Cosman
    Datum
    Inmiddels (zaterdag 9 september) is het aantal betalingsherinneringen opgelopen tot zes.
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Cosman,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is zeker niet onze bedoeling dat u deze ervaring heeft gehad, onze excuses.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en is de klacht uitvoerig besproken.

    Wij hopen hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Bas - Team Stella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen