Opgelost door Stella Fietsen: wij worden bestookt per mail met betalingsherinneringen en overeenkomsten
Details
Klacht
Augustus 2023: Veel gedoe met Stella hoofdkwartier. Proefrit afgesproken, 45 min gewacht, no show. Volgens medewerker Stella hoofdkwartier was er bij aankoop van 2 fietsen onderhandelingsruimte. Mail naar Stella wordt niet beantwoord.2 september 2023 Voor proefrit naar de winkel in Assen. Vriendelijke ontvangst. Standaard praatje, onze keus was al bepaald. Via kortingen en toeslagen zijn we meer geld kwijt omdat de basisaccu niet leverbaar is.
Sinds de overeenkomst hebben we vier betalingsherinneringen ontvangen. En diverse mailtjes met de overeenkomst.
Gewenste oplossing
De overeenkomst moet ontbonden worden. Op deze manier liquiditeitsproblemen oplossen en faillissement voorkomen is niet aanvaardbaar.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.