Opgelost door Stella Fietsen: Ze beloven je terug te bellen maar dat gebeurt gewoon niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 174214
Gebruiker
antoon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De fiets van Stella heeft in het voorjaar nog een beurt gehad maar nu maakt hij als je terugtrapt lawaai.
Ik heb vandaag gebeld naar stella fietsen daar zouden zij mij doorverbinden met de technische dienst maar die namen niet op dus zou de technische dienst mij terugbellen.
Dit is tot op heden niet gebeurd en zo was het de vorige keer ook al.
Ik snap wel dat het even kan duren voor je ze in kunnen plannen maar bel dan alstublieft even terug zodat je als klant weet dat je serieus genomen wordt.

De oplossing

Een afspraak dat ze langskomen om het euvel op te lossen.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer Helvoort,

    Onze technische helpdesk heeft telefonisch contact met u opgenomen om de klacht te bespreken.
    Mochten de tips van mijn collega niet voldoende zijn dan zullen wij uiteraard zorg dragen voor een servicemonteur aan huis.

    Wij gaan ervanuit u naar tevredenheid te hebben geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anton de Boer
    Team Stella
  2. Auteur
    antoon
    Datum
    Ze hebben een dag later teruggebeld met de vraag of ik zelf eerst wilde kijken of ik het op kon lossen dat bleek niet het geval.
    dus weer gebeld en ze zouden terugbellen wat ze ook gedaan hebben om een afspraak te maken om de fiets te repareren. die afspraak is gemaakt dus ik ben tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
antoon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen