Klacht Stella Fietsen: zeer slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480930
Gebruiker
Piet Noot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na een gratis servicebeurt, waar ik 3 x over heb moeten bellen, bleek een dag later de versnelling niet meer te functioneren. uitgelegd dat wij 24 09 op fietsvakantie zouden gaan en kreeg te horen dat de monteur op 30 09 kon komen. ik kon wel naar de vestiging in Rijnsburg . hoe ik daar moest komen met een kapotte fiets was mijn probleem. kortom met het groeien van het bedrijf is de service even hard naar beneden gegaan.

De oplossing

ik verwacht in de toekomst weer de service uit de beginfase van het bedrijf en in correspondentie niet met jouw of jij aangesproken te worden.
voor hetzelfde geld en gemak schrijf je U/Uw

1 reactie

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Noteboom,


    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de nazorg. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.
    Wij zullen uw feedback meenemen en dit intern bespreken.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.


    Met vriendelijke groet,

    Melissa - Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Piet Noot
Datum
Uiteindelijke oplossing
excuus aangeboden en er wordt intern over gesproken. ik heb getracht op de excuses te fietsen is helaas niet gelukt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen