Klacht Stella Fietsen: zeer slechte service

Piet Noot

na een gratis servicebeurt, waar ik 3 x over heb moeten bellen, bleek een dag later de versnelling niet meer te functioneren. uitgelegd dat wij 24 09 op fietsvakantie zouden gaan en kreeg te horen dat de monteur op 30 09 kon komen. ik kon wel naar de vestiging in Rijnsburg . hoe ik daar moest komen met een kapotte fiets was mijn probleem. kortom met het groeien van het bedrijf is de service even hard naar beneden gegaan.

ik verwacht in de toekomst weer de service uit de beginfase van het bedrijf en in correspondentie niet met jouw of jij aangesproken te worden.
voor hetzelfde geld en gemak schrijf je U/Uw

Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Noteboom,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de nazorg. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.
    Wij zullen uw feedback meenemen en dit intern bespreken.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons via 0341-252266.

Melissa - Customer Care

Piet Noot
excuus aangeboden en er wordt intern over gesproken. ik heb getracht op de excuses te fietsen is helaas niet gelukt

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?