Opgelost door Stella Fietsen: Zie boven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 535518
Gebruiker
A.N. Lensing
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na 3 x bellen is het eindelijk gelukt dat ze langs komen op mijn werk. Bij de beurt in maart gewezen op voorpoot die olie lekt. Hoeft niet gemaakt te worden. 30 April komen ze op mijn werk voor dezelfde klacht, nee hoor, dat hoort zo. Ja, ja. De voorpoot blijft olie lekken. Ik ben zelf fietsenmaker geweest en ik krijg ze maar aan het verstand dat de olie kering vervangen moet worden. Fietsen verkopen kunnen ze goed maar verstand van zaken, ho maar. Ik vertik het om het zelf te maken. 194 euro voor beurt betaald! Maandag 3 Mei ga ik ze nog 1 x bellen. Laatste kans. Anders wil ik andere stappen ondernemen

De oplossing

Olie pakking vervangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is met Stella. Onze excuses voor het ongemak! Ik heb een melding aangemaakt bij de juiste afdeling en hen gevraagd om telefonisch contact met u op te nemen. Mijn collega's streven er naar om dat binnen 2 werkdagen te doen. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

    Met vriendelijke groet,

    Marije - Webcare
  2. Auteur
    Stella Fietsen
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lensing,

    Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest over bovenstaande melding. Hierin is besproken dat wij de voorvork kosteloos gaan vervangen voor u. Hiervoor staat inmiddels een afspraak ingepland op 12 mei.

    Mocht u over bovenstaande nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten!

    Met vriendelijke groet,

    Marjon - Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.N. Lensing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze komen de voorpoot woensdag 12 mei vervangen. Wordt vervolgd ...
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen