Opgelost door Stella Fietsen: Zie boven

content Opgelost
A.N. Lensing

Na 3 x bellen is het eindelijk gelukt dat ze langs komen op mijn werk. Bij de beurt in maart gewezen op voorpoot die olie lekt. Hoeft niet gemaakt te worden. 30 April komen ze op mijn werk voor dezelfde klacht, nee hoor, dat hoort zo. Ja, ja. De voorpoot blijft olie lekken. Ik ben zelf fietsenmaker geweest en ik krijg ze maar aan het verstand dat de olie kering vervangen moet worden. Fietsen verkopen kunnen ze goed maar verstand van zaken, ho maar. Ik vertik het om het zelf te maken. 194 euro voor beurt betaald! Maandag 3 Mei ga ik ze nog 1 x bellen. Laatste kans. Anders wil ik andere stappen ondernemen

Olie pakking vervangen.

Stella Fietsen

Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is met Stella. Onze excuses voor het ongemak! Ik heb een melding aangemaakt bij de juiste afdeling en hen gevraagd om telefonisch contact met u op te nemen. Mijn collega's streven er naar om dat binnen 2 werkdagen te doen. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

Marije - Webcare
    Stella Fietsen
    Geachte heer/mevrouw Lensing,

Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest over bovenstaande melding. Hierin is besproken dat wij de voorvork kosteloos gaan vervangen voor u. Hiervoor staat inmiddels een afspraak ingepland op 12 mei.

Mocht u over bovenstaande nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten!

Marjon - Webcare

A.N. Lensing
Ze komen de voorpoot woensdag 12 mei vervangen. Wordt vervolgd ...

Ook een klacht indienen over Stella Fietsen?