Klacht Stempunt.nl: Krijg mijn bestelling van gespaarde punten niet.

Bestelde cadeaubon wordt niet opgestuurd!

Ik vind de enquêtes die je krijgt echt leuk, maar zodra je voor je gespaarde punten een cadeau hebt uitgekozen, krijg je het vervolgens NOOIT binnen! Dit is de 2e keer dat dit gebeurt. De eerste keer kreeg ik uiteindelijk mijn cadeaubon binnen, na vele mails te hebben geschreven, en kreeg als antwoord dat er een "storing" is geweest. Nu negeren ze compleet mijn mails en weer mijn cadeaubon niet, terwijl dat binnen een uur tot hooguit een dag zou worden toegestuurd. Wel konden ze meteen de mail met de 250 bonuspunten sturen, en een paar dagen later een nieuwe enquête. Daarop heb ik gereageerd met de mededeling dat ik graag eerst mijn bon zou willen ontvangen, voor ik nieuwe enquêtes invul. Ik dacht echt dat Stempunt betrouwbaar was, omdat ik ook vele goede recensies gelezen heb, maar ik lees nu steeds meer klachten van mensen die allemaal hetzelfde ervaren, en ook nergens reactie op krijgen en ook hun bestellingen niet binnen krijgen!

Mijn klacht:

De beloofde bestellingen van gespaarde punten komen niet binnen, en Stempunt negeert elke vorm van communicatie.

Ik wil gewoon dat ze doen wat ze beloven, dat zodra je besteld hebt voor je punten, je ook daadwerkelijk je bestelling krijgt toegestuurd! Ik krijg geen eens een reactie op de mailtjes die ik naar ze schrijf! Schandalig!

Wat ik al eerder schreef, nog steeds geen enkele reactie, zelfs niet hier. Hoe kun je de mensen duidelijk maken, dat ze opgelicht worden, en alleen maar gratis enquêtes invullen, zonder beloning.

Ook een klacht indienen over Stempunt.nl?