Klacht Step Forward Orthotics: Onvolledige informatie over geld teruggave.

sad Niet opgelost
Keesje68

Ik heb de zolen op de vakantiebeurs gekocht en M. meldde dat ik ze terug kon sturen en mijn geld terug kon krijgen. Er werd geen woord gerept over het feit dat er dan €95,- in mindering zou worden gebracht! Dit vind ik misleidend/zeer onvolledig , want ik had al mijn twijfels of dit voor mij zou werken en als ik geweten had dat dit dan so wie so €95,- zou kosten, had ik het wellicht niet gedaan! In de algemene voorwaarden staat het inderdaad genoemd, dus ik heb juridisch geen poot om op te staan, maar die moest ik op internet opzoeken om te bekijken. Het had netjes geweest als dit bij de verkoop vermeld was bij de aanschaf. M. beargumenteert het met “geen liefdadigheidswerk“ te zijn, maar ik neem aan dat M. aan deze zooltjes heel veel verdient. Dat is een aanname mijnerzijds, maar €295,— is veel geld voor 2 zooltjes die wel in allerlei maten zijn, maar in feite gewoon standaard zijn. Ik ben dus zeer teleurgesteld over de werkwijze en afwikkeling.

Alsnog €95,— terugstorten en nieuwe klanten volledig informeren
Er is geen oplossing aangeboden en dat had ik ook niet verwacht. Ik vond dat ik onvolledig was geïnformeerd omdat er wel gezegd was dat ik het probleemloos kon terugsturen en er werd niet vermeld dat dit dan €95,— zou kosten. In feite stond dat wel in de voorwaarden, maar die lees je niet op een beurs. Het zou netjes geweest zijn als dit gemeld was, maar in feite hebben ze niet onjuist gehandeld en verwachtte ik dus ook geen oplossing.

Ook een klacht indienen over Step Forward Orthotics?