Klacht Step Forward Orthotics: Onvolledige informatie over geld teruggave.
Details
Klacht
Ik heb de zolen op de vakantiebeurs gekocht en M. meldde dat ik ze terug kon sturen en mijn geld terug kon krijgen. Er werd geen woord gerept over het feit dat er dan €95,- in mindering zou worden gebracht! Dit vind ik misleidend/zeer onvolledig , want ik had al mijn twijfels of dit voor mij zou werken en als ik geweten had dat dit dan so wie so €95,- zou kosten, had ik het wellicht niet gedaan! In de algemene voorwaarden staat het inderdaad genoemd, dus ik heb juridisch geen poot om op te staan, maar die moest ik op internet opzoeken om te bekijken. Het had netjes geweest als dit bij de verkoop vermeld was bij de aanschaf. M. beargumenteert het met “geen liefdadigheidswerk“ te zijn, maar ik neem aan dat M. aan deze zooltjes heel veel verdient. Dat is een aanname mijnerzijds, maar €295,— is veel geld voor 2 zooltjes die wel in allerlei maten zijn, maar in feite gewoon standaard zijn. Ik ben dus zeer teleurgesteld over de werkwijze en afwikkeling.
Gewenste oplossing
Alsnog €95,— terugstorten en nieuwe klanten volledig informeren- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.