Klacht Step Forward Orthotics: Onvolledige informatie over geld teruggave.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 437566
Gebruiker
Keesje68
Datum
0 reacties

Details

Klacht



Ik heb de zolen op de vakantiebeurs gekocht en M. meldde dat ik ze terug kon sturen en mijn geld terug kon krijgen. Er werd geen woord gerept over het feit dat er dan €95,- in mindering zou worden gebracht! Dit vind ik misleidend/zeer onvolledig , want ik had al mijn twijfels of dit voor mij zou werken en als ik geweten had dat dit dan so wie so €95,- zou kosten, had ik het wellicht niet gedaan! In de algemene voorwaarden staat het inderdaad genoemd, dus ik heb juridisch geen poot om op te staan, maar die moest ik op internet opzoeken om te bekijken. Het had netjes geweest als dit bij de verkoop vermeld was bij de aanschaf. M. beargumenteert het met “geen liefdadigheidswerk“ te zijn, maar ik neem aan dat M. aan deze zooltjes heel veel verdient. Dat is een aanname mijnerzijds, maar €295,— is veel geld voor 2 zooltjes die wel in allerlei maten zijn, maar in feite gewoon standaard zijn. Ik ben dus zeer teleurgesteld over de werkwijze en afwikkeling.

Gewenste oplossing

Alsnog €95,— terugstorten en nieuwe klanten volledig informeren
Geboden oplossing
Er is geen oplossing aangeboden en dat had ik ook niet verwacht. Ik vond dat ik onvolledig was geïnformeerd omdat er wel gezegd was dat ik het probleemloos kon terugsturen en er werd niet vermeld dat dit dan €95,— zou kosten. In feite stond dat wel in de voorwaarden, maar die lees je niet op een beurs. Het zou netjes geweest zijn als dit gemeld was, maar in feite hebben ze niet onjuist gehandeld en verwachtte ik dus ook geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Step Forward Orthotics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen