Klacht Sterrentickets: Verkeerde tickets gestuurd

Klachtnummer
# 8138
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-12-2011 hebben wij 8 tickets besteld voor zat.14-07-2012.daar hebben wij een bevestiging van gehad en 1060,50 euro betaald.boeking no.903410 10 dagen voor het evenement zouden we de kaartjes thuis gestuurd krijgen.We zijn eind mei op vakantie gegaan en 25 juni terug gekomen.Bij thuiskomst lagenkaartjes in de bus,maar niet voor 14 juli maar voor 23 juni.We hebben direct kontact opgenomen met sterrentickets en zij mailde ons dat ze een mailgestuurd hadden met de veranderde datum,maar wij hebben die mail nooit ontvangendus ook nooit hen toestemming gegeven om kaarten te sturen voor 23 juni.
Ze antwoorden niet meer op onze mails.ook hebben we een klacht ingediend bij Eusta
Ook hebben we een klacht ingediend bij eusta

De oplossing

Graag geld terug voor de geleverde tickets die we niet besteld hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sterrentickets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sterrentickets?