Klacht Stetrin Service: Deze firma levert ondeugdelijke producten en laat mij opdraaien voor de kosten van (aangetekend) terugsturen.

C.

Deze firma heeft mij tot twee keer toe een niet werkend USB-cameraatje geleverd. Dus heb ik gemeld dat ik geen vertrouwen meer heb in dit ding. Ik kreeg als antwoord dat ze het uit de verkoop zouden nemen en dat ik het maar terug moest sturen.
Maar nu beweren ze dat ik zelf de portokosten voor het retourneren moet betalen, terwijl op hun site staat dat het dan gratis opgehaald wordt:

"Ophaal en omruilservice:
Bestelling niet naar wens? Dan halen wij deze weer gratis bij u op!
Dit kan zelfs op afspraak, zodat u niet de hele dag thuis hoeft te wachten.
Ook als u een product wenst om te ruilen, dan kan dat gewoon zonder extra kosten!
De koerier komt langs en ruilt alles om, handiger kan gewoon niet!"

en

"Reparatie
Heeft u een defect artikel dat nog binnen de garantie periode is?
Neem dan contact met ons op, middels een E-mail met duidelijke klacht omschrijving.
Wij maken hierna uw RMA aanvraag in orde!"

Ik eis van cameraonline een RMA nummer, zoals op de site beloofd wordt, zodat ik niet opdraai voor de retourkosten van hun ondeugdelijke product.
Ik heb er begrip voor als zij er geen belang bij hebben om dit kapotte ding op te laten halen, maar dan wil ik in elk geval het aankoopbedrag terug.

Stetrin Service is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Stetrin Service?