Klacht Steunkousen.nl: Geld niet retour ontvangen ondanks toezegging

Martin123456789

Op 27 oktober heb ik een klacht op Klachtenkompas geplaatst omtrent niet geleverde goederen van Steunkousen.nl, nadat ik eerder reeds vijf directe mails verstuurd had omtrent de incomplete status van mijn bestelling.

Op 31 oktober is mijn klacht door steunkousen.nl middels een privébericht beantwoord dat het geld zou zijn teruggestort. Echter is dit niet het geval en heb ik in mijn reactie hierop verwezen naar mijn laatste directe mail van 21-10-2022 aan order@steunkousen.nl waarin ik duidelijk heb aangegeven dat in de tussentijd mijn rekeningnummer is gewijzigd.

Blijkbaar is er nog een klacht nodig op Klachtenkompas om mijn geld terug te krijgen van dit bedrijf.....

ik wil mijn geld terug. Zie email van 21-10-2022 aan order@steunkousen.nl voor de bankgegevens.

Steunkousen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hallo,

Graag ontvang ik het bedrag retour!
    Hierbij een herinnering!
    Herinnering!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Steunkousen.nl?