Klacht Steunkousen.nl: Geld niet retour ontvangen ondanks toezegging

Klachtnummer
# 630244
Gebruiker
Martin123456789
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 27 oktober heb ik een klacht op Klachtenkompas geplaatst omtrent niet geleverde goederen van Steunkousen.nl, nadat ik eerder reeds vijf directe mails verstuurd had omtrent de incomplete status van mijn bestelling.

Op 31 oktober is mijn klacht door steunkousen.nl middels een privébericht beantwoord dat het geld zou zijn teruggestort. Echter is dit niet het geval en heb ik in mijn reactie hierop verwezen naar mijn laatste directe mail van 21-10-2022 aan order@steunkousen.nl waarin ik duidelijk heb aangegeven dat in de tussentijd mijn rekeningnummer is gewijzigd.

Blijkbaar is er nog een klacht nodig op Klachtenkompas om mijn geld terug te krijgen van dit bedrijf.....


Gewenste oplossing

ik wil mijn geld terug. Zie email van 21-10-2022 aan order@steunkousen.nl voor de bankgegevens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Steunkousen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Martin123456789
    Datum
    Hallo,

    Graag ontvang ik het bedrag retour!
  2. Auteur
    Martin123456789
    Datum
    Hierbij een herinnering!
  3. Auteur
    Martin123456789
    Datum
    Herinnering!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Steunkousen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen