Opgelost door Steunkousgemak.nl: Steve2 niet geleverd

SCR

Steve2 op 29-04-2014 besteld voor mijn moeder en betaald via IDEAL. Op 06-05-2014 nog niet geleverd en gaan bellen. Geen reactie op contactformulier, tel. beantwoorder schakelt vanzelf uit. Gaan googlen: op www.klachtenkompas staan wat meldingen. Op www.handywijzer.nl vind ik een ander telnr en emailadres. Tel.nr geeft wat tikken en verbreekt dan de verbinding. Adres dat bij dit telnr. hoort is Berenkoog 15, 1822 BH Alkmaar. Op dit adres is Molestia BV gevestigd met tel.nr. 072-5642803. Gebeld: man zegt dat Steve daar niet werkt, maar dat ze wel steve-2 in zijn opdracht verzenden. Ze kunnen niets opzoeken. Hij geeft wel het mobiele nr van Steve 06-15084573. Voicemail ingesproken, wordt niet teruggebeld. Molestia blijkt na enig zoeken een bedrijf te zijn in 2handsgoederen! bij KVK gegevens staat www.musicaldeal.nl. Dit klinkt niet goed!! Om restitutie gevraagd.

Terugstorting 99 euro op RABO 158297458 op naam van S.C. van Rijck

SCR
    Na dat bekend was dat ik aangifte van internetoplichting heb gedaan, heeft Steve Westerbos gereageerd. Overeengekomen is dat hij het geld terug zou storten en hij heeft woord gehouden. Het kan zijn dat hij als ondernemer zijn zaakjes niet op orde heeft, het product ziet er goed uit. Dus als u hem het voordeel van de twijfel wilt geven..
    SCR
    Klacht is naar behoren afgewikkeld.

SCR

Ook een klacht indienen over Steunkousgemak.nl?