Klacht Stichting Amstelring Groep: Zorgorganisatie Amstelring doet niets met mijn klacht

Raymond-V

Ik heb een klacht ingediend tegen Amstelring http://bit.ly/2nzHKhT en ik kan heel goed begrijpen dat ze deze klacht zo snel mogelijk af willen sluiten.
Maar ze doen het op deze manier lijken alsof ze niets verkeerd hebben gedaan en willen mij tot op heden niet antwoorden op de vraag wie ik verantwoordelijk moet houden voor het weigeren van mijn moeder terwijl ze in een eerder stadium op een centraal punt binnen de organisatie is goedgekeurd voor plaatsing. Het lijkt er nou een beetje op alsof elk tehuis van de organisatie Amstelring zijn eigen lokale cliënten acceptatie punt heeft.

Ik wil gewoon de naam weten van de persoon die ik aansprakelijk kan stellen.
Kan degene die dit leest mij dit zo spoedig mogelijk telefonisch of mijn moeder schriftelijk doorgeven. Hier heb ik namelijk al herhaaldelijk om gevraagd maar het is nog steeds een groot mysterie welke naam ik kan noteren in mijn klacht bij de zorgautoriteiten.

Ik heb geen oplossing en geen antwoord gekregen op mijn klacht tegen Amstelring.
Het medisch dossier is goedgekeurd voor plaatsing bij Amstelring Groenelaan, dus waarom niet bij Amstelring Vreugdenhof... jullie zijn toch een organisatie met medewerkers die onderling wel vaker switchen van werkplek of niet?

De afstand tussen het huisadres en revalidatie centrum de Vreugdehof bedraagt: 6.4 KM
De afstand tussen het huisadres en revalidatie centrum de Die bedraagt: 6.3 KM
De afstand tussen het huisadres en revalidatie centrum de Groenelaan bedraagt: 16.3 KM

Het toegekende revalidatietraject waar er over word gesproken zou niet te volbrengen zijn in de wijk waar mijn moeder woont.

Dit is natuurlijk onzin, Amstelring heeft mijn moeder medisch geaccepteerd en gepresenteerd op de vestiging Groenelaan (16km afstand van huisadres) waar ze afgelopen donderdag 16 maart overgeplaatst zou worden hoe verklaard u dat uw organisatie Amstelring eerst iemand goedkeurt op een locatie dat veel verder van het huisadres ligt en vervolgens afkeurt op een locatie dat dichterbij ligt.

Stel dat mijn moeder wel naar groenelaan was gegaan, dan moest er achteraf toch ook iemand van de organisatie "Amstelring" het traject in de wijk waar mijn moeder woont moeten volbrengen. (beantwoord aub deze vraag!)

Dit is een duidelijke klacht over het wanbeleid bij acceptatie / weigering procedures van zorgorganisatie Amstelring. Een eventuele klacht tegen de Die is een ander verhaal en in dit geval niet relevant.

Serieus genomen worden en antwoord op de vragen in mijn klacht. Dat is de vorige keer niet gebeurd.

Stichting Amstelring Groep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Raymond-V
    Mijn moeder en ik hebben na 2 weken helaas nog geen reactie gekregen op onze vragen.
    En moeders zit noodgedwongen nog steeds tegen haar zin in op een plek waar ze niet wilt zijn.
    Raymond-V
    Om misverstanden te voorkomen waarbij mensen denken dat het allemaal niet is gegaan zoals ik hierboven heb beschreven komen er binnenkort audio opnames online van alle gesprekken! Uiteraard word hierbij zoveel mogelijk privacy gerespecteerd.

Ook een klacht indienen over Stichting Amstelring Groep?