Klacht Stichting CAV: onterechte kosten ingehouden terwijl geen werk verricht

Huong

De klacht is tegen dhr. Hans Kulk van stichting CAV in Zoetermeer, de bewindvoerder van mijn zus waarbij hij een bedrag van €687,99 van haar heeft ingehouden terwijl er is geen werk verricht.

Korte beschrijving: op 23-7-2018 heeft u een bedrag van €687,99 ingehouden voor de periode juli 2017 t/m maart 2018 terwijl hij nog niet in beeld was en geen werk heeft verricht. Het bedrag was zomaar ingehouden van de rekening van mijn zus zonder te communiceren of verklaren. dit vind ik echt sprake van diefstal.

Korte geschiedenis:
- in mei 2017 is de uitspraak van de Rechtbank dat mijn zus een professioneel bewindvoerder zou krijgen en de rechtbank ging zelf de bewindvoerder voor haar zoeken.
- pas februari 2018 heeft dhr. Hans Kulk met ons contact opgenomen en dat hij de bewindvoering gaat uitvoeren.
- pas maart 2018 is hij gestart met de bewindvoering.
- Verder heeft hij zijn werk in 2017 niet gedaan waardoor de schade ontstaat dat mijn zus tientallen duizenden misloop door de oneerlijke verdeling.

het bedrag terugstorten en de schade betalen

Stichting CAV
    Stichting CAV heeft de klacht inhoudelijk bekeken september van dit jaar.
    Van een oneerlijke verdeling waar over gesproken wordt, is geen sprake. De verdeling
    is in samenspraak gedaan. Ook heeft de Kantonrechter hiermee ingestemd.
    Van een financiële benadeling is niets gebleken.

CAV heeft de klacht in september dan ook ongegrond verklaard.

Wij vinden het overbodig hier nu nogmaals op te reageren.

Ook een klacht indienen over Stichting CAV?