Klacht Stichting Derdengelden Digiwallet: VOG aangevraagd via derdengeldenDigiwallet , betaald en niets ontvangen .

# 620524
Michielvandelaar

Vorige week een VOG aangevraagd , 40,35 betaald en nog niets binnen ,
Ook geen mail dat het in behandeling is . Inmiddels via Justis een nieuwe VOG aangevraagd en ook die betaald voor €33,85 . Hoe krijg ik mij n €40,35 terug ?

Met vriendelijke groet ,

Michiel van de laar
Taalstraat 127 , 5261bc Vught

Graag mijn € 40,35 terugstorten en stoppen onbegrijpelijk dat dit is goedgekeurd door de Nederlandse Bank .

Stichting Derdengelden Digiwallet
    TargetMedia is een payment service provider met een vergunning van DNB dat in opdracht van online winkeliers en aanbieders betalingen via iDeal, Credit Card en andere betaalmethoden afhandelt. Wij leveren alleen de achterliggende technische systemen voor de afhandeling van betalingen. Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de webshop/winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. U heeft een kopie van uw afschrift bij uw klacht gevoegd, hiermee heb ik de betaling kunnen terugvinden. U heeft een aankoop gedaan via de website aanvraag-online-regelen.nl U kunt met dat bedrijf in contact komen via mai: info@digitaalvog.nl of telefonisch 0851300605

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden Digiwallet?