Klacht Stichting Derdengelden Digiwallet: Wel betaald maar na 1 uur gebeld waar het eten blikt geen gehoor, vandaag langs geweest is gesloten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364164
Gebruiker
Johanna Nabererf #
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Naam: St. Derdengld Digiwallet
Omschrijving: 183082629
0030003990003933 Order 720
135243Shoarma Grillroom De Kameel
IBAN: NL69ABNA0522123643
Kenmerk: 03-05-2019 17:15 0030003990003933
Valutadatum: 03-05-2019

De oplossing

Ik wil graag dat mijn geld terugstort word

5 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden Digiwallet
    Datum
    TargetMedia is een bedrijf met een vergunning van DNB dat in opdracht van online winkeliers en aanbieders betalingen via iDeal, Credit Card en andere betaalmethoden afhandelt. Wij zijn geen restaurant. Wij leveren alleen de achterliggende technische systemen voor de afhandeling van online betalingen.

    Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u (telefonisch) contact opnemen met het restaurant waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

    Indien er iets mis is gegaan met de bestelling zullen zij dit ongetwijfeld oplossen.

    met vriendelijke groet,

    WebCare team
    DigiWallet
  2. Auteur
    Johanna Nabererf #
    Datum
    Restaurant is vrijdag 3 mei failliet verklaart....
  3. Auteur
    Stichting Derdengelden Digiwallet
    Datum
    Wij nemen even telefonisch contact met u op om de zaak op te lossen.
  4. Auteur
    Johanna Nabererf #
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van restaurant en krijg ook niemand daar te pakken telefonisch !!
  5. Auteur
    Stichting Derdengelden Digiwallet
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geacht mevrouw, ik wil u nogmaals duidelijk maken dat wij alleen verantwoordelijk zijn voor de betaalsystemen van diverse online aanbieders. Wij zijn geen restaurant. TargetMedia is dan ook niet in staat deze dienst te leveren of uw geld terug te geven, het is immers niet ons geld. Wel wil ik u adviseren te kijken op https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-procedure/faillissement/faillissement-rechten zodat u via een curator kan proberen uw geld terug te krijgen. Na een faillissement is een curator verantwoordelijk hiervoor.
    Ik wens u veel succes en ga ervan uit dat ik u hiermee nu voldoende heb geïnformeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johanna Nabererf #
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden Digiwallet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen