Klacht Stichting Derdengelden Digiwallet: Wel betaald maar na 1 uur gebeld waar het eten blikt geen gehoor, vandaag langs geweest is gesloten

sad Niet opgelost

Naam: St. Derdengld Digiwallet
Omschrijving: 183082629
0030003990003933 Order 720
135243Shoarma Grillroom De Kameel
IBAN: NL69ABNA0522123643
Kenmerk: 03-05-2019 17:15 0030003990003933
Valutadatum: 03-05-2019

Ik wil graag dat mijn geld terugstort word

Stichting Derdengelden Digiwallet
    TargetMedia is een bedrijf met een vergunning van DNB dat in opdracht van online winkeliers en aanbieders betalingen via iDeal, Credit Card en andere betaalmethoden afhandelt. Wij zijn geen restaurant. Wij leveren alleen de achterliggende technische systemen voor de afhandeling van online betalingen.

Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u (telefonisch) contact opnemen met het restaurant waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Indien er iets mis is gegaan met de bestelling zullen zij dit ongetwijfeld oplossen.

met vriendelijke groet,

WebCare team
    DigiWallet
    Johanna Nabererf #
    Restaurant is vrijdag 3 mei failliet verklaart....
    Stichting Derdengelden Digiwallet
    Wij nemen even telefonisch contact met u op om de zaak op te lossen.
    Johanna Nabererf #
    Nog steeds niets gehoord van restaurant en krijg ook niemand daar te pakken telefonisch !!
    Stichting Derdengelden Digiwallet
    Geacht mevrouw, ik wil u nogmaals duidelijk maken dat wij alleen verantwoordelijk zijn voor de betaalsystemen van diverse online aanbieders. Wij zijn geen restaurant. TargetMedia is dan ook niet in staat deze dienst te leveren of uw geld terug te geven, het is immers niet ons geld. Wel wil ik u adviseren te kijken op https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-procedure/faillissement/faillissement-rechten zodat u via een curator kan proberen uw geld terug te krijgen. Na een faillissement is een curator verantwoordelijk hiervoor.
    Ik wens u veel succes en ga ervan uit dat ik u hiermee nu voldoende heb geïnformeerd.

Geen

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden Digiwallet?