Opgelost door Stichting Derdengelden MKBusiness: Ecodienst online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192116
Gebruiker
Siemie-ashoeramnath-sahdew
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik keek net op mijn bank en zag een onterechte rekening staan die ze op 2 november willen afschrijven van mijn rekening.
Het is van een marketing bedrijf.
Ik heb me hiervoor online afgemeld en kreeg daar ook nog een bevestigingsmail over dat het stopgezet is en nu krijg ik dit.

Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing

Ik wil graag van dit contract af.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    In goede orde ontvingen wij uw klacht.
    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden gevorderd worden. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.
    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever telefonisch op nummer 0031857325933
  2. Auteur
    Siemie-ashoeramnath-sahdew
    Datum
    Geen probleem ik had gebeld en zoals ik al dacht was het een onterechte incasso.
    Ik had me hiervoor afgemeld en blijkbaar was het een kruising geweest de medewerker zei me dat ik me netjes binnen het termijn heb afgemeld en het bedrag dus niet hoef te betalen dus is het probleem gelukkig opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Anuchka Ramnath-Sahdew,
  3. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Gelukkig dat het inmiddels opgelost is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen