Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Een loterij aangesmeerd gekregen voor 49,95 per maand.

C.C.

Ik werd opgebeld door een zeer vlot sprekende jongeman die mij vertelde dat ik zes maanden geleden aan een enquete had meegedaan. Ik doe nooit mee aan zulke dingen
Ik heb eerst 2 x de telefoon er op gegooid en de 3e keer vertelde hij dat hij toch al wist hoe ik heet en zelfs de 3 laatste cijfers van mijn ING nummer had hij. Hij praatte zeer snel en was daardoor niet zo goed te volgen. Ik kreeg een e-mail en kon alles nog eens nalezen. 5 l0ten voor 5 vrijdagen gratis en daarna 49,95 of geld terug. Ik kon nog afmelden. Ik dacht nou dan meld ik wel af. Mooi niet. Het telefoonnummer blijft eeuwig in de wachttoon staan. Ik kan met geen mogelijkheid afmelden en heb dus naar dat info e-mail adres een afmelding geschreven. Hoe kan je zo benaderd worden. Het bel-me-niet register helpt dus ook niet.

Ik wil binnen 14 dagen afgemeld zijn en van dat contract af en nooit meer gebeld worden.

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeld voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness