Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: geen mail ontvangen na misleidend telefoontje ecodienst

Klachtnummer
# 197274
Gebruiker
Hoogevener
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren werd ik gebeld door ecodienst met het verhaal dat ze mij een mail wilden sturen om te besparen op vaste lasten. Of ik daar in geïnteresseerd was. Ik ging akkoord met het toesturen van de mail en vroeg expliciet of ik niet telefonisch en verbintenis aanging toen de telemarketeer zei dat het op band vastgelegd moest worden. Hij gaf daarop aan dat er geen sprake was van het aangaan van een verbintenis maar slechts het vastleggen van de telefonische afspraak om een mail toe te sturen! Tijdens het bandopnamegedeelte bleek wel degelijk dat het om het vastleggen van een overeenkomst ging, die ik vervolgens binnen zeven dagen zou kunnen beëindigen door via de mail te laten weten dat ik geen interesse heb. Tot op heden heb ik echter geen mail ontvangen, wat het voor mij onmogelijk maakt deze ongewenst overeenkomst te verbreken!
Mijn ergernis over zowel de misleiding als de rest van de gang van zaken is groot.
Ik wens de overeenkomst per direct te verbreken.

De oplossing

Ik wil per direct van mijn contract af en hier zsm per mail een schriftelijke bevestiging van.

2 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.


  2. Auteur
    Hoogevener
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie. Graag ontvang ik van ecodienst nog een schriftelijke bevestiging van de verwijdering van mijn gegevens en het opzeggen van het contract.
    Met vriendelijke groet, Esther Grasmeijer