Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: incasso van loterij sweet 5

klokje13

5 september ben ik telefonisch benaderd door de loterij.
ik wenste hier niet aan mee te doen,
(dat was volgens de persoon aan de telefoon geen enkel probleem)
het was een enorm wazig gesprek waarin in de communicatie langs elkaar heenliep
bijvoorbeeld verkeerde adresgegevens waar niet op ingegaan werd.)

ik heb vandaag met de klantenservice gebeld waarin mij verstaan werd gegeven dat ik hier zelf mee heb ingestemd en dat ik niet kan opzeggen voor dat ik de eerste inleg betaaald heb.
deze mevrouw heeft vaker met dit bijltje gehakt en ik vraag me dan ook af hoeveel mensen met mij hier de boot mee ingaan.
Mij is aan de telefoon verweten dat ik zelf niet heb afgemeld via de mail, dit is in mijn spambox terecht gekomen en ik heb er nooit naar gekeken omdat mij is verteld dat ik er niks mee hoefde te doen.

Wat kan ik hier nu mee? ik wil niet mee doen met deze loterij, als ik zo dom ben geweest om me hier aan te verbinden wil ik dat deze methode van zaken doen veranderd word.

uitschrijving van mijn gegevens en het verwijderen van de eerste incasso.
ik weiger hieraan mee te doen omdat ik hier op vage manieren ingetuind ben.
help andere mensen hier in de toekomst mee om te voorkomen dat ook zij hiermee te maken krijgen.

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?