Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Incassoafschrijving, waar wij geen toestemming voor hebben gegeven. Kan dat zomaar?

# 193642
Metisse

Vorige Week zijn wij benaderd door het bedrijf Buy&Fly en hebben duidelijk te kennen gegeven, dat wij niet geïnteresseerd zijn in hun producten. Echter vandaag 03-11-2016 is er door Derdengeldenincasso een bedrag ad € 69,-- van onze bankrekening afgeschreven
voor Buy&Fly. Kab dit zomaar, zonder dat we iets ondertekend hebben? Wij hebben de bank gevraagd, het bedrag terug te boeken, maar weten niet of dit lukt met een "incasso".

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.
    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden gevorderd worden. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren en wij verzorgen alleen de incasso's.
    Graag wil ik u verzoeken om de details van de incasso's aan ons door te geven. Wij ontvangen graag het bankrekeningnummer waarvan het bedrag afgeboekt is, de incassodatum en de omschrijving. Als wij deze gegevens van u hebben, kunnen we uw klacht verder afhandelen.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?