Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Men zegt dat het opgelost is, dus nog steeds niet.

sad Niet opgelost
Wim

Geachte,
Reclameer omtrent onderstaande mail. Op 5 december 2016 heb ik een bedrag
betaald van euro 79,50 (kenmerk: 930023). Vervolgens heb ik diret een klacht
geschreven via klachtenkompas. Als reactie op dit schrijven werd
onderstaand bericht op 16 december 2016 van Stichting Derdengelden MK Business
ontvangen:

Stichting
Derdengelden MKBusiness. Datum 16 december Privé bericht (niet
zichtbaar voor anderen). Dit is onze laatste
reactieUw klacht heb ik
doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te
verwijderen. Wij zullen het bedrag
van € 79,50 terugstorten op rekening nr:....... (nummer heb ik weggehaald). Onze excuses voor het
ongemak.

Hopelijk is hiermee
uw klacht naar tevredenheid afgehandeld

Vandaag 19 december 2016 werd op het door hun geschreven rekeningnummer het bedrag teruggestort. Vandaag te 15.36 uur ontving ik een
mail van genoemde stichting om nu euro 69,50 te betalen. Volgens mij gaan er bij die instantie een hoop zaken
door elkaar heen.Hierop heb ik telefonisch contact
opgenomen met het telefoonnummer zoals verwoord op de nota, die was bijgevoegd bij hun herinneringsmail van betaling. Kreeg hierop contact met een dame,
genaamd Melissa en heb vorenstaande doorgesproken. Vroeg naar het kenmerk en heb dit
doorgegeven. De dame Melissa zou zorgdragen dat het aan de administratie werd
doorgegeven.Hoefde niet te reageren op de mail
met betalingsherinnering en diende die als niet verstuurd te beschouwen. Hoefde verder niets te ondernemen. De
dame Melissa zou alles in orde maken. Na excuses werd de verbinding verbroken.Het telefoongesprek is door mij
opgenomen daar zaken door elkaar heen lopen en het nu vastligt.

Mail dat de zaak nu blijvend is afgehandeld en dat mijn gegevens zijn verwijderd uit de systemen.
Met dergelijke reactie/antwoord van Stichting Derdengelden houdt het op. Als ze niet meer weten waar het over gaat dan laat ik het hierbij. Gaf een reactie op de eerdere oplossing waarna wederom een factuur. Kennelijk heeft men aldaar de zaken niet op,orde.

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Ik heb geen idee waar dit over gaat.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?