Opgelost door Stichting Derdengelden MKBusiness: Misleiding en ongewilde IC's van de firma Stichting derdengelden MKBusiness

ChrisD

Vandaag gezien dat er enkele maanden via IC's bedragen van van rond de 50 euro worden geind.Mijn vrouw werd gebeld door Sweet-5.com en haar een aanbod gedaan van gratis loten. Onze gegevens waren allemaal bekend bij hun. Er hoefde verder niets te worden gedaan behalve via een mailtje die zou worden toegezonden, een account te activeren. De 1e loten waren gratis. Echter de volgende maand zou, wanneer zij niet zou reageren er automatisch €49,95 van onze rekening zou worden afgeschreven. Er werd erop benadrukt dat dit volledig vrijblijvend was en dat dit volledig gratis zou zijn. Echter nog nooit een mailtje door mij ontvangen n mijn postbus. Mijn vrouw heeft geen e-mail. Nu lees ik, dat bij meerdere mensen geld van de rekeningen gehaald wordt, waarvoor nooit toestemming gegeven is. Ik neem morgen contact met de ING op om dit stop te zetten. Tevens zal ik de laatste 2 IC's storneren. Graag ontvang ik ook de overige reeds geïnde bedragen terug. Graag even een bericht van u .

Gaarne terugstorten van de reeds geïnde bedragen, tevens het stopzetten van alle IC's en verder opzeggen van alle eventuele bemoeienissen, dor uw firma(s).
DUS STOPZETTEN VAN DEZE ONZIN.

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Allereerst mijn excuses voor deze late reactie.

Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

ChrisD
    Ik heb onlangs contact opgenomen met deze firma Sweet 5, en ook aangegeven dat dit alles ten onrechte was geinitieerd. Zij zouden dit in hun gegevens aanpassen, eea aan credentials inloggegevens etc., verwijderen. De inloggegevens hadden zij trouwens naar een verkeerd emiladres gestuurd, zodat we nooit enig melding-, of afmelding hebben ontvangen, waarop we konden reageren. Hopelijk is dit alles nu geregeld zodat we geen automatische afschrijvingen, cq andere ongenode berichten ontvangen.

ChrisD

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?