Opgelost door Stichting Derdengelden MKBusiness: New chance

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185748
Gebruiker
Merlijn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb per e-mail contact gehad betreffende het opzeggen van deze dienst.
Ik heb vervolgens reactie gekregen te bellen.
De openingstijden slaan ten eerste nergens op want ik ben dan (net als de meeste andere Nederlanders) aan het werk, dus offer ik mijn pauze op. Vervolgens wordt ik na 4/5 minuten wachten eruit gegooid! Dit gebeurt constant. Dus het is onmogelijk iemand te pakken te krijgen maar ondertussen ben je wel elke maand bijna 50 euro kwijt!

De oplossing

Per directe opzegging en geen verdere afschrijvingen meer.

4 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

  2. Auteur
    Merlijn
    Datum
    Ik ben blij dat u dit doorgezet hebt en ik hoop dat het hiermee afgesloten kan worden.

    Mvg Merlijn Langendonk
  3. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    De dossiers zijn gesloten.
  4. Auteur
    Merlijn
    Datum
    Het heeft lang geduurd voordat er een reactie kwam, dit had een stuk sneller gekund. Verder ben ik wel tevreden met de uiteindelijke afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Merlijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?