Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: onterecht geld afgeschreven

# 199914
Loes

Op 29-11-2016 is er 69,00 van mijn rekening afgeschreven nog nooit van dit bedrijf gehoord. Heb inmiddels het geld gestorneert terug van de bank. Kan geen contact krijgen met dit bedrijf, beetje duister zaakje dit. En als ik dan op internet kijk ben ik helaas niet de enige die dit is overkomen. Hoop dat deze site mij kan helpen zodat dit niet weer gebeurt.

Het geld heb ik alweer terug, ik wil verder niets met dit bedrijf te maken hebben, dus ook geen verdere acties van fly2you

Stichting Derdengelden MKBusiness

Boniba10 december
    Klant/ref.nummer:OnbekendNaam:Eerens EerensTelefoon:OnbekendEerder contact:OnbekendAdres:Rubenslaan 1 , undefined ROOSENDAAL

Op woensdag 7 dec kreeg ik een telefoontje, dat ik een prijs had gewonnen na het invullen van een enquete, ik mocht gratis meespelen met euromillions, maar moest daarbij een abonnement voor een half jaar afsluiten. Ik zou een bvestigingsmail krijgen, binnen 24 uur,want ik had 14 dagen bedenktijd. Daar ging ik mee akkoord, het laatste gedeelte van het gesprek werd ook opgenomen, daarbij heb ik zelf gezegd, dat ik wel eerst de mail wilde lezen om precies uit te vinden met wie, en met wat ik te maken had, want ik kende de organisatie niet. Wij hebben verder geen abonnementen lopen, en het leek me ook best wel leuk om eens een keer te gokken. Nu is het inmiddels zaterdag, maar die mail heb ik nog steeds niet ontvangen. Kan de website wel vinden, waaruit blijkt dat het een europese loterij is, maar weet verder eigenlijk helemaal niets. Als zulke beloften al niet worden nagekomen, heb ik er zeker geen behoefte aan om hier nog mee verder te gaan.
    Contract ongedaan maken.

Antwoord
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?