Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: onterecht geld afgeschreven

Klachtnummer
# 199914
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29-11-2016 is er 69,00 van mijn rekening afgeschreven nog nooit van dit bedrijf gehoord. Heb inmiddels het geld gestorneert terug van de bank. Kan geen contact krijgen met dit bedrijf, beetje duister zaakje dit. En als ik dan op internet kijk ben ik helaas niet de enige die dit is overkomen. Hoop dat deze site mij kan helpen zodat dit niet weer gebeurt.

De oplossing

Het geld heb ik alweer terug, ik wil verder niets met dit bedrijf te maken hebben, dus ook geen verdere acties van fly2you

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Boniba10 december
    Klant/ref.nummer:OnbekendNaam:Eerens EerensTelefoon:OnbekendEerder contact:OnbekendAdres:Rubenslaan 1 , undefined ROOSENDAAL


    Op woensdag 7 dec kreeg ik een telefoontje, dat ik een prijs had gewonnen na het invullen van een enquete, ik mocht gratis meespelen met euromillions, maar moest daarbij een abonnement voor een half jaar afsluiten. Ik zou een bvestigingsmail krijgen, binnen 24 uur,want ik had 14 dagen bedenktijd. Daar ging ik mee akkoord, het laatste gedeelte van het gesprek werd ook opgenomen, daarbij heb ik zelf gezegd, dat ik wel eerst de mail wilde lezen om precies uit te vinden met wie, en met wat ik te maken had, want ik kende de organisatie niet. Wij hebben verder geen abonnementen lopen, en het leek me ook best wel leuk om eens een keer te gokken. Nu is het inmiddels zaterdag, maar die mail heb ik nog steeds niet ontvangen. Kan de website wel vinden, waaruit blijkt dat het een europese loterij is, maar weet verder eigenlijk helemaal niets. Als zulke beloften al niet worden nagekomen, heb ik er zeker geen behoefte aan om hier nog mee verder te gaan.
    Gewenste oplossing
    Contract ongedaan maken.



    Antwoord
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.


    Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.



Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen