Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: onterecht geld van mijn rekening afgeschreven

Klachtnummer
# 195306
Gebruiker
Arthur
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 3 november is er € 49,95 van mijn ING rekening afgeschreven. Na een telefonische benadering zou ik een mail krijgen wat het voorstel van Online Luck inhield, daarna kon ik beslissen of ik ermee akkoord zou gaan. Helaas heb ik geen mail ontvangen en wil mijn geld terug. Aan de ING heb ik gevraagd dit terug te storten. Wilt u ervoor zorgen dat er geen verdere bedragen meer worden afgeschreven, de telefonische machtiging trek ik dus bij deze in.

Gewenste oplossing

Zie boven

4 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

  2. Auteur
    Arthur
    Datum
    Indien ik verder niet meer wordt lastiggevallen en geen verdere afschrijvingen plaats vinden is het voor mij afgehandeld. Maar ik vind het nog steeds misplaatst als er beloofd wordt dat je eerst een mail ontvangt en dan kan beslissen. Door het niet sturen hiervan is voor mij de afspraak niet meer geldig.
  3. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    U kunt ervan uitgaan dat uw gegevens uit het systeem zijn verwijderd.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
  4. Auteur
    Arthur
    Datum
    Mijn klacht is door tussenkomst van klachtenkompas geheel naar tevredenheid afgehandeld, nog bedankt hiervoor!

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen