Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: onterecht geld van mijn rekening afgeschreven

# 195306
Arthur

Op 3 november is er € 49,95 van mijn ING rekening afgeschreven. Na een telefonische benadering zou ik een mail krijgen wat het voorstel van Online Luck inhield, daarna kon ik beslissen of ik ermee akkoord zou gaan. Helaas heb ik geen mail ontvangen en wil mijn geld terug. Aan de ING heb ik gevraagd dit terug te storten. Wilt u ervoor zorgen dat er geen verdere bedragen meer worden afgeschreven, de telefonische machtiging trek ik dus bij deze in.

Zie boven

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Arthur
    Indien ik verder niet meer wordt lastiggevallen en geen verdere afschrijvingen plaats vinden is het voor mij afgehandeld. Maar ik vind het nog steeds misplaatst als er beloofd wordt dat je eerst een mail ontvangt en dan kan beslissen. Door het niet sturen hiervan is voor mij de afspraak niet meer geldig.
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    U kunt ervan uitgaan dat uw gegevens uit het systeem zijn verwijderd.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
    Arthur
    Mijn klacht is door tussenkomst van klachtenkompas geheel naar tevredenheid afgehandeld, nog bedankt hiervoor!

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?