Opgelost door Stichting Derdengelden MKBusiness: Onterechte Incasso en Contract Verbintenis

# 198107
Janine

Na afgelopen maand gebeld te zijn door Ecodienst werd mij door een jonge man verteld dat dit geen abonnement was of iets waar verplichte kosten aan verbonden waren.

Ik heb een bandopname gedaan met de jonge man omdat ik het vertrouwde, helaas zie ik nu ineens een incasso staan van 70 euro!

Na te hebben gebeld met de klantenservice werd ik doorgestuurd naar administratie waar ik met ene Sabrina aan de telefoon kwam. Tijdens het proberen mijn verhaal weer uit te leggen werd ik constant onderbroken en uitgelachen.
Na een woordenwisseling is dit op niks uitgelopen en wou Sabrina mij niet meer helpen, zover voor klantenservice.

Ik wil per direct van dit contract af waarmee ik niet heb ingestemd.
Ik ben misleid en wens dat het per direct word opgezegd en mijn gegevens worden verwijderd uit de database van dit bedrijf, evenals wil ik geen incasso's meer zien, deze worden per direct gestorneerd.

Ik wil ook nog even een klacht indienen naar de mevrouw van de Administratie genaamd Sabrina. Deze dame mag wel een verplichte cursus Klantenservice Etiquette volgen, ik weet niet waar deze dame gestudeerd heeft maar als je zo mensen te woord staat als representatief figuur voor een bedrijf dan is er echt iets mis.

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Janine
    Bedankt voor uw begrip en snelle oplossing.
    Ik ben zeer tevreden met de uitkomst.

M.v.g.

Janine

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?