Opgelost door Stichting Derdengelden MKBusiness: onterechte incasso stichting derdengelden via shoppendoejezo.com

# 197240
M.M

Ik zag op mijn afschriften een incasso van €49,95 van stichting derdengelden via shoppendoejezo.com.
Deze incasso is zonder goedkeuring of overleg gedaan.
Ook heeft shoppendoejezo.com ons meerdere keren gebeld ondanks dat wij in het belmeniet register staan. Telkens aangegeven geen interesse te hebben en gevraagd ons te verwijderen uit bestand.
Schrijven ze gewoon geld van de rekening!
Heb de incasso nog kunnen terugboeken, maar ik vind het echt acociaal dat dit gebeurd.
Ik verwacht dan ook dat dit bedrijf ons volledig uit hun bestand haalt excuus aanbied en dit nooit meer laat gebeuren zonder voorafgaande schriftelijke goedkeuring van mijn kant

Verwijderen uit bestand, incasso terugstorten niet meer bellen en excuus aanbieden

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

M.M
    Danik voor snelke reactie.
    Geld heb terug laten storten en staat weer op mijn rekening.
    Hiop dat dit incident eenmalig was en ga er vanuit dat wij geen benadeting meer krijgen van shoppendoejeoi.com

M.M

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?