Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Oplichting

# 199090
Wim

Ben telefonisch benaderd door Nr 1 voordeelsite cadeaubon cashback. Zonder dat ik er erg in had schijn ik mondeling een overeenkomst te zijn aangegaan. Is vastgelegd. Heb later buiten de vereiste tijd hierna bescheiden ontvangen in enveloppe die geopend was.
Gereclameerd middels aangetekend schrijven en bonnen teruggestuurd. Handtekening voor ontvangst via Post.Nl. Nimmer iets gehoord. Hierop mail incasso. Gereageerd met uitleg in mail alsmede mail naar Nr1 voordeelsite/cadeaubon cashback. Ook geen terugkoppeling. Nu verhoging van mondelinge overeenkomst. Vandaag daarover gereclameerd, kreeg te horen betaling incl adm.kosten, postkamer zegt nimmer iets te hebben ontvangen. Heb nu betaald 79,50. Heb geen goed woord over voor dit bedrijf. Wat mij betreft pure oplichting. Voor iedereen dit dit leest mijdt dit bedrijf.

Terugboeking geldbedrag daar de bonnen bij aangetekend schrijven zijn gevoegd. Heb nu betaald en ook geen bonnen.
Gaarne bewijs dat de toezending bescheiden op juiste datum zijn binnengekomen middels track en trace.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?