Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Opzeggen lukt niet

Klachtnummer
# 192763
Gebruiker
timpet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In de aanmeldingsmail staat dat ik me via onderstaande mail kan afmelden.
U heeft zich bedacht en wil toch geen kans maken om schathemeltje rijk te worden? Dan kunt u zich, binnen 14 dagen, via deze link afmelden: http://site.happy-numbers.com/systemcancel.aspx In dat geval zal er geen automatische incasso van uw bankrekening plaats vinden.
Dit lukt niet. Krijg wel onderstaand bericht op mijn afmelding maar niet de daarbij horende email met link
ONTBINDING / HERROEPING FORMULIER
Uw verzoek tot opzegging is in een goede orde ontvangen.
U ontvangt een bevestiging via e-mail met daarin een link. Door op deze link te klikken wordt uw verzoek in behandeling genomen.

Gewenste oplossing

Ik wil van mijn aanmelding af.

3 reacties

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Onze excuses voor dit ongemak.
    We hebben uw klacht aan onze opdrachtgever doorgegeven. Tevens verzocht om uw gegevens uit hun bestanden te verwijderen.
    Indien u dit nog niet gedaan heeft, kunt u het bedrag nog steeds storneren.
  2. Auteur
    timpet
    Datum
    Het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt om me af te melden, maar er is geen geld van mijn rekening afgeschreven. Kortom, sinds de vorige melding is er niets veranderd.
  3. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    De gegevens zijn inmiddels verwijderd. Derhalve kunt u niet meer inloggen.
    Er zullen ook geen bedragen van uw bankrekening worden gehaald.
    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen