Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Play Simpel

Klachtnummer
# 171710
Gebruiker
Domenick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben benaderd, kon er geen woord tussen krijgen . Er is wel een bedrag afgeschreven zonder dat ik een mail heb gehad om mij af te melden. Weet niet wat ik nu kan doen, heb er geen goed gevoel over.

De oplossing

Geld retour , en van het ongepaste contract af.

1 reactie

  1. Auteur
    Stichting Derdengelden MKBusiness
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
    Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 085-7325784 of via mail info@playsimpel.com

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen