Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: Play Simple, geen email met voorwaarden ontvangen / opzegprocedures. Opzeggen NIET mogelijk!

Jules

In augustus ben ik door een telefoniste benadert of ik mee wil spelen met jullie loterij.
Hiermee ben ik ingestemd. De eerste tijd zou dit gratis zijn, zodat men erover na kon denken. Van jullie zou ik een email ontvangen, met o.a. daarin informatie mbt opzeggen. Vervolgens heb ik mijn mail inbox en de spammail / reclame inbox nauwlettend in de gaten gehouden, omdat jullie telefoniste mij erop wees dat het wellicht in de 'spammail' terecht zou komen. Tot op heden heb ik geen mail van jullie ontvangen!

Op 21 september is er een geldbedrag van €49,95 afgeschreven. Ondertussen ben ik niet eens op de hoogte van de voorwaarden / hoe ik kan opzeggen, laat staan " heb ik in de tussentijd al iets gewonnen!? "

Bij deze zeg ik op! Ik wens niet meer mee te doen aan jullie loterij!
Ondertussen heb ik via mijn bank een terugboeking gedaan over het geldbedrag dat jullie van mijn rekening hebben ingehouden.
Hoe zijn jullie eigenlijk te bereiken?

Ik wens van jullie spoedig een reactie!

Ten eerste: wil ik benadert worden om de opzegging rond te maken.
Ik wil een bevestiging krijgen, dat de opzegging voltooid is.

Ten tweede: wil ik dat jullie je transparant open stellen voor al jullie klanten!
Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent en dat het email adres klopt, zodat mensen ook daadwerkelijk kunnen opzeggen! Het email adres klopt niet en jullie zouden tussen 9.00-17.00 uur bereikbaar zijn, maar volgens jullie 'bandje' is dit van 12.00-17.00 uur.

Ten derde: Als jullie telefonisch met klanten lidmaatschappen afsluiten, zorg dan ook dat jullie je aan de afspraken houden! Zoals, dat de beloofde email met informatie bij de klant terecht komt, zodat ze weten waar ze aan toe zijn!

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?