Klacht Stichting Derdengelden MKBusiness: tweede keer een bedrag wordt afgeschreven door Stichting derdengelden mk business

Henk

Toevallig zie ik dat in oktober 2016 een bedrag van ongeveer € 43,00 van mijn betaalrekening zal worden afgeschreven door stichting mk business, met als omschrijving : Lucky millions. Ik heb de betaalopdracht geweigerd. Op internet bankieren werd gemeld dat het op basis van een machtiging geschiedde. Noch ik noch mijn echtgenote hebben hier toestemming voor gegeven.
Na controle bleek op 8 september j.l. een dergelijke afboeking voor het eerst te hebben plaatsgevonden.
Er is geen machtiging verstrekt. Het is volstrekt onrechtmatig. Ik zal morgen proberen contact met het bedrijf te leggen.

Het terugbetalen van het bedrag. En uiteraard beëindiging van iedere vorm van onrechtmatige machtiging

Stichting Derdengelden MKBusiness
    Uw klacht heb ik doorgestuurd naar onze opdrachtgever met het verzoek om uw gegevens te verwijderen.
    Misschien ten overvloede wijs ik u erop dat u het bedrag nog steeds kunt storneren.

Onze excuses voor het ongemak.
    Hopelijk is hiermee uw klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden MKBusiness?