Klacht Stichting Derdengelden TargetMedia: Ik heb via internet een BPM berekening besteld en ook betaald maar er is niets geleverd

Pieter

Vrijdag 3-7-2015 heb ik op online.berekenbpm.nl een BPM berekening gekocht en via Ideal direct betaald. De berekening is nooit geleverd ondanks vier mails met mijn verzoek te leveren aan klantenservice@berekenbpm.nl .
Hierdoor kon ik niet de auto importeren op het door mij gewenste moment en moest snel op zoek naar een bedrijf dat wel levert wat is gekocht.
Ik heb op 4, 6, 7 en 9 juli 2015 mails met verzoek om levering en later verzoek om geld terug aan hun site en klantenservice verzonden. Daarop is geen enkele reactie gekomen.

Ik heb 24,99 overgemaakt op rekeningnummer NL69ABNA0522123643 van Targetmedia / BerekenBPM.nl maar de gekochte berekening is nooit geleverd.
Ik wil mijn geld terug. dat kan gestort worden op mijn bankrekeningnummer dat in mijn mails en hieronder is vermeld.

Stichting Derdengelden TargetMedia is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden TargetMedia?