Klacht Stichting Derdengelden TargetMedia: Segboard besteld en betaald bij segboardwinkel.nl maar niet ontvangen.

Bas

Via www.segboardwinkel.nl heb ik een segboard besteld voor mijn zoontje van 8 van zijn eigen lang gespaarde geld. Dit wordt een balance wheel of ook wel hoverboard genoemd. Via de site € 370,- overgemaakt op 29 december 2015.
Op het afschrift staat dat dit is overgemaakt aan stichting derdengelden Targetmedia.
Via de website is op het vermelde telefoonnummer geen contact te krijgen en op mail wordt ook niet gereageerd. Beide al vele malen geprobeerd.
Tot op heden het bestelde product niet ontvangen en ook mooit een bevestiging gekregen.
Ik heb inmiddels digitaal aangifte bij de politie gedaan van oplichting.
De ABN AMRO bank heeft voor mij een terugstort verzoek ingedient bij de ontvanger (webshop www.segboardwinkel.nl)

Geld terug !

Stichting Derdengelden TargetMedia is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Stichting Derdengelden TargetMedia?