Klacht Stichting Garantiefonds Reisgelden: Afhandeling beneden alle peil

Klachtnummer
# 341197
Gebruiker
Teckeldame1953
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het faillissement van Travelbird, standaard mails, meteen afwijzen van je claim, callcenter geeft verkeerde adviezen, waardoor nog alles langer duurt, op mail of post niet eens een bevestiging krijgen of antwoord gegeven,

De oplossing

Navragen hoe er met claims wordt omgegaan, de afhandeling zou binnen 6 weken geschieden, maar tot op vandaag geen enkele reactie op mijn vragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Garantiefonds Reisgelden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Garantiefonds Reisgelden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen