Klacht Stichting Garantiefonds Reisgelden: Graag mijn geld terug

Klachtnummer
# 354019
Gebruiker
Judith1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin en ik zouden met Travelbird op vakantie gaan naar Malta, half december. Doordat Travelbird failliet ging, was het lange tijd onzeker of we zouden gaan. Uiteindelijk gingen we toch. Er werd door de SGR en Travelbird gezegd dat alles was geregeld (de reissom was volledig betaald ook) en dat we met onze legitimatie in het hotel terecht konden. Echter, toen wij bij het hotel aankwamen moesten we het hotel alsnog betalen. Ik heb een bedrag van 248 euro betaald en tot op heden niks terug gekregen. SGR geeft wel reactie als ik een mail stuur, maar er wordt niks gedaan. Steeds wordt er aangegeven dat ze te druk zijn.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Garantiefonds Reisgelden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties